tisdag 24 mars 2009

konst på jamil!

Javeo har gjort konst på min bror jamil, fint va?



originalet







hahahahaha X) nä så e det inte!

jag lurade mamma att en konstnär har tagit en bild på jamila och gjort en utställning sååå kul var det hon sa hela tiden
-men gud har någon tagit jamil på bild!? vad fint!
-ja! men jag vet ej vem. Men bilden tog de från min blogg! sa jag
-men vi måste ta reda på det!! å gud! sa hon och log men såg forfarabde helt skokad ut.
så hon
-du måste sjoja med mig! herre gud!

och då kunde jag inte hålla mig
och sa att jag hade lurat henne
men hon tyckte fortfarande att bilden på jamil kunde blivit ett fint konsverk! haha

2 kommentarer:

  1. hahaha.
    du är så rolig!
    jag gick fan på det i början.
    pusssss

    SvaraRadera
  2. oooh asså allt som har med han att göra är så gulligt, hans namn o han e så gullig :) vill ba äta upp honom!

    SvaraRadera