tisdag 24 mars 2009

bigthinker

jag tänker för mycket tycker jag! eller är det bra att tänka på allt man ska göra och hur man ska göra det och även ibland vart man ska göra det!

Jag vill så mycket med mitt liv! Jag vill bli bra på att dansa jag vill bli skådespelerska, jag vill fortsätta jobba med minna model jobb. Detta tar en massa tid! och skolan tar min tid, en massa tid! vill ej gå i skola! jag vet vad jag vill, och jag har en vägg till minna mål! varför ska jag då slösa bort tid på skolan?! eller e det slöseri?

jag känner att mitt liv står stilla men tiden går!
jag ska göra mitt bästa för att utvecklas i teatern och dansen och modellandet, fast än att jag har så mycket i skolan!

jag ska även sluta tänka på hur folk ser på mig! jag är som jag är (like it or hate it!)

t.e.x

jag och min vän vill ställa upp på dance battle i popin på fredag! jag börjar först tänka på om jag vågar sen går det vidare och jag tänker e jag bra, men många har sagt till mig att man utvecklas när man betalar. Då tänker jag på att folk kan tycka att vi borde tränna mer innan vi börjar och att de kan tycka att vi e "dåliga"
men orka tänka på vad folk ska tänka! jag tänker ju redan för mycket själv! så jag har inte tid att tänka på vad andra ska tänka!
man ska alltid följa sin dröm/mål!
spelar ingen rol om vad folk tycker eller tänker!
det är inte lätt!men då skulle det nog inte vara kul heller!
det e bara bra med lite utmaning!



bild: Andy warhol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar